مینروا تولید کننده بهترین دستگاه های اره قصابی





زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 4:58 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

انجمن آموزشگاه زبان باربد - نصر
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 9
نویسنده پیام
allscaleee آفلاین

کاربر جدید
ارسال‌ها : 12
عضویت: 23 /11 /1400


مینروا تولید کننده بهترین دستگاه های اره قصابی
شرکت مینروا به منظور جلوگیری از هر نوع آسیب های احتمالی ناشی از برخورد دست با تیغه و پیشگیری از این عامل بر روی تیغه های این دستگاه ها محافظی تعبیه کرده که مانع از انجام این کار می شود. مینروا با رعایت کلیه اصول و استاندارد های لازم تولیدی در مرحله به مرحله این دستگاه ها توانسته کارایی بی نظیری از این محصولات را ارائه دهد که می تواند بهترین عملکرد را برای کاربر نشان دهد. ملاک های لازم تولیدی اعم از طول تیغه، ارتفاع برش و سرعت برش از جمله ملاک هایی بوده که این کمپانی تولید کننده توانسته کارآمد و سرآمد در این کار باشد. مینروا نام یک شرکت معتبر ایتالیایی است که با توجه به مهارت و پشتوانه ای که در ساخت این تجهیزات بکار برده توانسته در زمینه ی ساخت این دستگاه های اره ماهی بر و یا اره قصابی به عنوان سازنده ای معتبر و قابل اعتماد شناخته شود. 
این کمپانی در ساخت این محصولات از بهترین آلیاژ ساخت بهره گرفته تا دوام و مقاومت را به حد قابل توجهی در دستگاه افزایش دهد. این دستگاه ها برنده ترین تیغه ها را دارند که می تواند منجر به ایجاد برش های تمیز برای کاربر شود. در واقع انواع این دستگاه ها را بر حسب اندازه تیغه دسته بندی می کنند که انتخاب بر عهده ی خود کاربر است البته جهت مشاوره قبل از خرید می توانید از کارشناسان فروش ما کمک بگیرید. این دستگاه ها در اندازه های تیغه 155 و 320 سانت در 5 مدل قابل ارائه اند. 
 اره استخوان بر مینروا قدرتمند و بزرگ را می توانید با بهترین قیمت از فروشگاه آل اسکیل خرید کنید. خرید این تجهیزات به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه آل اسکیل قابل سفارش است. 

امضای کاربر : آل اسکیل فروشگاه ترازوی قطعه شمار 
چهارشنبه 30 آذر 1401 - 13:31
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

انجمن آموزشگاه زبان باربد - نصر تلفن تماس : 2243046 - 0121

تماس با ما | مینروا تولید کننده بهترین دستگاه های اره قصابی | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
Web Informer Button