با خرید دستگاه استیک زن AMB سرعت عمل خود را افزایش دهید!





زمان جاری : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 7:21 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

انجمن آموزشگاه زبان باربد - نصر
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 27
نویسنده پیام
fidarcooo آفلاین

کاربر جدید
ارسال‌ها : 8
عضویت: 13 /11 /1400


با خرید دستگاه استیک زن AMB سرعت عمل خود را افزایش دهید!
این بیفتک زن صنعتی با عملکرد برقی خود، نیاز به وجود اپراتور برای شیار شیار کردن و یا کوبیدن گوشت را حذف کرده و قادر است تا خود با سرعت بسیار بالایی بافت سفت گوشت را به بافتی نرم برای طبخ بهتر و مزه ی دلچسب آماده کند. در واقع اگر صاحب رستوران و یا فست فود هستید و می خواهید تا طعم و مزه ی لذیذ از استیک را در ذهن کاربر تداعی نمایید بهتر است که حتماً این محصول را در سبد خرید خود قرار دهید چرا که می تواند با ایجاد منافذی که در سطح گوشت ایجاد می کند، پخت آن را بهتر و سریع تر و مزه ی استیک را لذیذ تر نمایید.
بیفتک کوب برقی صنعتی AMB چه در ظاهر و چه در عملکرد بی نظیر است و این بهتر بودن را به دلیل متریال درجه یک و مرغوبی که در ساخت آن بکار رفته و یا نیروهای متخصصی که در روند تولید آن انتخاب شده، دارا می باشد. توان موتور بالای آن نیز ارائه کننده بازدهی عالی در کمترین زمان ممکن برای کاربر شده که تهیه این محصول را از هر نظر برای مشتری لازم می داند. در واقع اگر در پی افتتاح یک رستوران، فست فود و … هستید، شک نکنید که این دستگاه می تواند بهترین دستیار برایتان در جهت تهیه استیک های خوشمزه باشد. چنانچه مجاب به خرید آن می باشید، می توانید از فروشگاه فیدار اقدام نمایید.
فیدار این محصول شگفت انگیز را با بهترین قیمت ارائه می دهد. خرید از این مجموعه به روش حضوری و غیر حضوری امکان پذیر شده است.

امضای کاربر : فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی 
یکشنبه 18 دی 1401 - 14:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

انجمن آموزشگاه زبان باربد - نصر تلفن تماس : 2243046 - 0121

تماس با ما | با خرید دستگاه استیک زن AMB سرعت عمل خود را افزایش دهید! | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
Web Informer Button