معرفی ویژگی های کالباس بر براکس مدل BM350





زمان جاری : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 3:53 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

انجمن آموزشگاه زبان باربد - نصر
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 19
نویسنده پیام
allscaleee آفلاین

کاربر جدید
ارسال‌ها : 12
عضویت: 23 /11 /1400


معرفی ویژگی های کالباس بر براکس مدل BM350
براکس را باید توزیع کننده دستگاهی در گروه تولیدی کالباس بر هایی با سایز تیغه 35 سانتی متر قرار داد که معروف به کالباس بر براکس مدل BM350 است. این اسلایسر ایرانی ضمن داشتن کیفیتی مطلوب و ظاهری زیبا از قیمت عالی نیز بهره می برد. قیمت عالی این دستگاه به منظور مقرون به صرفه بودن آن است که می توان ارزانتر از محصولات ایتالیایی آن را تهیه کرد. این کالباس بر در دسته اسلایسر های صنعتی جای گرفته که مناسب برای استفاده در هتل ها، رستوران ها، آشپزخانه های صنعتی، مراکز صنایع غذایی و پروتئینی ها و … خواهد بود. به عبارتی سرعت و کیفیتی که این دستگاه ارائه می دهد، می تواند برش هایی تمیز و یکدست از کالباس را برای اپراتور ارائه نماید. 

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، قطر تیغه این کالباس بر 350 میلیمتر است که در نتیجه قادر است تا بازدهی قابل توجهی را برای مصرف کننده اجرا نماید. این دستگاه کالباس بر صنعتی مجهز شده به سنگ تیزکن تا در مواقعی که تیغه به دلیل کارکرد های زیاد کند می شود، بتوان آن را تیز نمود. موتوری که بر روی این کالباس بر تیغه 35 سانت براکس تعبیه کرده اند، دارای توانی برابر با 400 وات (0.5 اسب بخار) است که می تواند بازخوردی شگفت انگیز را ارائه دهد.

قابلیت قرار گیری دسته درجه قابل تنظیم نیز این امکان را برای مصرف کننده به وجود آورده تا بتواند برش هایی از ژامبون را در ضخامت های مختلف داشته باشد. 

ظاهر این دستگاه به صورت رومیزی است و بدنه آن را نیز پوششی به نام آلومینیوم آنودایز و استیل ساخته که استقامت در دستگاه فوق را چند برابر ساخته است به طوریکه نه خط و خشی در دستگاه جای دارد و نه اینکه فرآورده های گوشتی به بدنه می چسبد که این خود مزیتی مبنی بر استقامت و بهداشت کالباس بر می باشد. این اسلایسر از نمونه کالباس بر های دستی است که برای انجام کار برش نیاز به اپراتوری دارد تا در کنار دسته صندلی قرار گرفته و کار برش دادن ژامبون را انجام دهد. 

فروشگاه آل اسکیل به منظور تأمین نیاز مشتریان به دستگاهی ایده آل و کاربردی، فروش این دستگاه را با مناسب ترین قیمت ارائه داده تا مشتریان گرامی یا به صورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام به تهیه آن نمایند. 


امضای کاربر : آل اسکیل فروشگاه ترازوی قطعه شمار 
شنبه 06 اسفند 1401 - 15:01
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

انجمن آموزشگاه زبان باربد - نصر تلفن تماس : 2243046 - 0121

تماس با ما | معرفی ویژگی های کالباس بر براکس مدل BM350 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
Web Informer Button