معرفی و خرید مخلوط کن سانرایز





زمان جاری : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 7:31 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

انجمن آموزشگاه زبان باربد - نصر
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 22
نویسنده پیام
allscaleee آفلاین

کاربر جدید
ارسال‌ها : 12
عضویت: 23 /11 /1400


معرفی و خرید مخلوط کن سانرایز
دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی پرکاربرد و پر طرفدار، مخلوط کن ها هستند که همانند دستیاری خستگی ناپذیر می توانند شما در جهت آماده سازی اسموتی، شیک‌، معجون، شیرموز، سس، سوپ و … یاری کنند. از بین این دستگاه ها باید به مخلوط کن سانرایز اشاره نماییم که با موتوری پر قدرت و سیم پیچی حرفه ای می تواند به میکس کردن انواع معجون، میوه های فصلی، انواع خشکبار، انواع بستنی و … با توانایی بدون وقفه در کار بپردازد. 


بلندر سانرایز (SunRise) از یک پارچ، تیغه و موتور تشکیل شده که با سرعت بسیار بالا در عمل خرد کردن، پوره کردن مواد غذایی و سایر مواد، مزه ای لذیذ و طعمی به یاد ماندنی را برای شما خاطره انگیز می سازد. امروزه بسیاری از افراد برای بلد کردن مشاغل خود نظیر رستوران ها، کافی شاپ ها و … ترجیح می دهند تا یک منوی متنوع از انواع نوشیدنی ها، دسرها، غذا ها و … را داشته باشند که قطعاً بدون وجود وسایل مورد نیاز نمی توان این نتیجه را بدست آورد. اختراعات بشر در زمینه ی ساخت وسایل برقی مانند بلندر ها، شگفتی بوده که با تولید آن به یک راز خوشمزه پی بردند. مخلوط کن ها از این دسته محصولات هستند که می توانند نوشیدنی های سرد و معجون های خوشمزه ای را در منوی شما جای دهند. قابلیت خرد کردن انواع سبزیجات، میوه، خشکبار و … از توانایی ها و آپشن های این دستگاه ها بوده که قطعاً آن را تبدیل به یک محصول فوق العاده در بین سایرین می سازد به طوریکه امروزه اکثر کسب و کارهایی که تازه شروع به کار کرده اند و یا در پی ترفیع کار خود هستند، نظیر رستوران ها، آب میوه فروشی ها و … به دنبال خرید این دستگاه ها می باشند. 


مخلوط کن سانرایز، با میکس کردن مواد غذایی با مدت زمان بسیار کوتاه، و همچنین تهیه انواع نوشیدنی های گوارا، سوپ خوشمزه و حتی مخلوط کردن سبزیجات، از بهترین دستگاه ها با کارایی بالا و قدرت زیاد محسوب می شوند. تیغه های تعبیه شده در این تجهیزات از نوع فولاد هستند که سبب می شود تا دستگاه پرقدرت تر عمل کند. همچنین پارچ آن ها از جنس طلق ساخته می شود که با گنجایشی بالا قادر است آب میوه را با مقدار بسیار زیاد برای پذیرایی آماده کند. بدنه این بلندر برقی را پلاستیک ساخته که استفاده از این پوشش در بدنه سبب شده تا وزن کم دستگاه سبب جابجایی راحت شود. 


قیمت بلندر سانرایز
فروشگاه آل اسکیل با هدف تأمین کلیه نیاز های کاربران به انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی، بار دیگر با توزیع محصول دیگر در این قسم مانند مخلوط کن سانرایز خواسته تا تنوعی جدید در منوی سفارشات شما را پدید آورد تا در پی رونق در کسب و کارتان، رضایت شما را شاهد باشد. برای خرید این بلندر SunRise می توانید از این فروشگاه اقدام نمایید و با قیمتی رقابتی دستگاه خود را به روش حضوری و غیر حضوری خرید نمایید و در صورت کسب اطلاعات لازم و همچنین مشورت با کارشناسان ما، با استفاده از شماره تلفن های قرار داده شده در وب سایت تماس بگیرید. 

امضای کاربر : آل اسکیل فروشگاه ترازوی قطعه شمار 
پنجشنبه 25 اسفند 1401 - 12:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

انجمن آموزشگاه زبان باربد - نصر تلفن تماس : 2243046 - 0121

تماس با ما | معرفی و خرید مخلوط کن سانرایز | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
Web Informer Button